4. září

5. září 2018 v 10:08 | Elena Sainte |  Diary

Snídaně: chia pudink (chia, sojové mléko, přesnídávka), mineola
svačina: broskev, 3 ovesné sušenky
oběd: seitan s rýží a zeleninou
svačina: 3 ovesné sušenky, 1 ks domácího perníku
večeře: zapečené batáty s tofu, mrkví a cibulí, bílý jogurt s česnekem
pohyb: crossfit
 


Komentáře

1 vivien-for-ana vivien-for-ana | 6. září 2018 v 21:08 | Reagovat

Na můj vkus "moc mlsání" mezi hlavními jídly, na druhou stranu, lepší dát si kousek, když je mlsné období, než se začít nárazově přejídat, takže za mě dobrý :) (kord když tam máš i pohyb! :) )
Jinak, děkuji za podnětný dotaz u mě na blogu .... přemýšlím o tom, napadá mě víc věcí, ale těžko říct, jak to zvládnu ... už jsem to zas provedla (2 dny zpět ... takže prvotní nadšení no ... ale teď mi přijde, že zas dobré období, tak snad .... ) Napadalo mi, že když to na mě přijde, dám si pár 3x 10 opakování různých 3 cviků a mezitím si to v hlavě pskládám, pak se napiju a dám si šumivý mulťák ... to by mohlo zabrat (endorfiny, šumák - ten je nasládlý, + zaplnění se nápojem ...) poreferuji, až budu mít tu čest "vyzkoušet" ... ale kéž bych ji neměla (kéž by to na mě už nikdy nepřišlo ....) .... ale :D :D :D ... no zkusim to jednou, no! :D Chci se z toho vysekat, chci prostě!!!

A co bydlení? :)

2 Meavinka Meavinka | Web | 8. září 2018 v 1:21 | Reagovat

Sušenky jsi pekla sama, nebo jsou to jen nějaké kupované? Pokud sama, nechceš mi hodit v příštím článku recept? :3
Jinak díky tobě mám teď chuť na batáty :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama