Září 2017

22. září – První podzimní den

Včera v 7:07 | Elena Sainte |  Diary

Ahojte,

udělaly jsme si v pátek s kamarádkou krásné odpoledne - vyzvedla mě v práci, šly jsme na burgera, pak k jednomu mému klientovi, který má parfumerii, kde jsme si koupily parfém, na kávu a dortík a domů jsme jely oklikou a udělaly zastávku na zapadlém německém hřbitově, v místě vojenského prostoru, kde je taková zvláštní aura... :-)

Ráno mě váha příjemně překvapila, a to dost. Je to moment, kdy se jinak vracím tam, kde jsem byla, ale tentokrát ne! Pátek byl fajn, ale je potřeba nepolevit. ;-)

Přišly mi nové rukavice Fox na bike, tak mi snad počasí brzo dovolí je vyzkoušet. Příští týden by už mělo ustat to mrholení a pršení...

Užijte si víkend, ať je počasí, jaké chce! :-)

Snídaně: kuskus s medem, mandrinka, mandle
svačina: vanilkový kefír, raw tyčinka
oběd: rýže se žampiony, rajčaty a cibulkou
večeře: hovězí burger s kozím sýrem, pár domácích hranolek / caffé latté, cheesecake

Jo a ten burger... Jsem jedla kolem půl 5 a pak už jsem do sebe nic necpala... :-)

21. září

Čtvrtek v 18:32 | Elena Sainte |  Diary

Snídaně: kaiserka, šunková pomazánka, 2 pl. sýra, rajče
svačina: bílý jogurt, raw tyčinka datle/kokos (Lidl)
oběd: kuskus se žampiony a rajčetem
večeře: tortilla s kuřecím masem, žampiony a rajčetem

Pátek, prosím!

20. září – Pilates

Středa v 20:30 | Elena Sainte |  Diary

Snídaně: krajíc chleba se šunkou a sýrem, rajče
oběd: špíz s bramborem
svačina: 1/2 flapjack
večeře: kaiserka, šunková pomazánka, 2 pl. sýra, 2 orestované žampiony, rajče
pohyb: 1 hod pilates (+ 3 km na kole do fitka)

Ahoj kočičky,

dneska mám akční den. Z práce jsem jela o hodinu později, hned se převlékla, dofoukla přední kolo a jela na pilates. Byla jsem na něm naposledy v lednu. Docela to šlo. :-) Pak jsem vyjela jeden kopec, ze kterého jsem měla strach, protože je prudký, ale překvapivě to šlo. No a ještě jsem šla nakoupit. Jsme teď s taťkou 3 týdny sami, mamka je v lázních, tak nám budu vařit zdravě.

Příští týden mám v pátek volno, tak asi pojedu na prodloužený víkend s bikem za přítelem.

Z toho pohybu jsem nabušená endorfiny a po dlooouhé době mám dobrou náladu. Asi taky z toho, že jsem dnes šéfovi na férovku řekla, že mě to tam sere, a on mi říkal, že by o mě nerad přišel, whooo.

19. září – Kolik jsem toho letos zatím nalítala

Úterý v 19:14 | Elena Sainte |  Diary

Snídaně: krajíc chleba, pom. máslo, 1 míchané vejce
oběd: těstoviny, rajčatová omáčka s cuketou
večeře: špízy s bramborem, zelný salát, okurky
pohyb: 40 minut tabata

Tabata byla skvělá. Rozhodla jsem se pro ni, když odpoledne začalo pršet a já nemohla na kolo. Doufám, že ještě budou slunečné dny... V opačném případě zvolím lekce pilates. Zítra asi půjdu, když bude venku zase hnusně. Během zimy bych možná zkusila nějaké cross trainingy. Jsme zvědavá na svou fyzičku.

Dělala jsem si dnes tabulky. Nemám tam všechny menší túry, procházky a projížďky, nezahrnuje to workouty, ale na triku mám letos minimálně tohle a jsem zvědavá, co zvládnu příští rok. :-)

bike: 454 km
treking: 372 km
běh: 140 km

Tyhle kiláky, i když jich není kdovíkolik, mi daly dobrý základ pro dobrou kondici, a já to na sobě cítím. První větší túra, kterou jsem šla sama, byla v prosinci. Šla jsem sněhem na tisícovku v nefunkčním oblečení a nedávala jsem to a zařekla jsem se, že s tím musím něco udělat - povedlo se. Jsem úplně jinde než před rokem a za rok chci být zase lepší. Ale hlavně - baví mě to. :-)

Thinspo 24

Úterý v 14:07 | Elena Sainte |  Thinspirace

18. září – Po dovolené

Pondělí v 20:25 | Elena Sainte |  Diary

Snídaně: 3 tousty s česnekem a sýrem
oběd: rizoto s žampiony a rajčaty / nanuk
večeře: tarhoňa s patizonem a sýrovou omáčkou / hrnek mléka
pohyb: 18 km kolo rovina

Byla jsem minulý týden v Maďarsku. Strašně rychle ten čas utekl. Měla jsem napsanou dovolenou i na dnešek a zítřek, ale dneska jsem něco udělala do práce, poslala jsem report klientovi, tak jsem si napsala homeoffice. Zítra to asi udělám taky tak. Nechce se mi tam. Aspoň pošetřím dovču.

Odpolední kolo bylo fajn. Docela jsem se přemlouvala. První jsem chtěla jít běhat, ale nakonec jsem si vzala rukavice a přilbu a šla pro bike. Jsem ráda, že jsem se překonala, udělalo mi to dobře.

9. září – Opět v horách

10. září 2017 v 9:43 | Elena Sainte |  Diary

Dopoledne: ovesná kaše, tvarohový koláček, krajic chleba se šunkou
odpoledne: 3 skořicové sušenky, boršč, krajic chleba se šunkou, mandarinka
pohyb: túra 25 km Jeseníky

Ahoj kočky,

včera jsem šla krásnou túru z Koutů na Keprník, Šerák a dolů na Čerňavu a do Branné. Cestou nahoru jsem potkala jediného chlapíka, což mi vyhovuje. Nemám ráda davy lidí (v horách už vůbec ne). Na vrcholu Keprníku (1423 m n. m.) jsem se vzájemně vyfotila s jedním párkem. :-)))

Poslední jídlo bylo kolem 7 ve vlaku domů, a to ten chlebík a mandarinka. Doma jsem si už nic nechystala, protože jsem šla v 10 spát a neměla jsem hlad. Takže jsem spokojená. Na túře je mi jedno, v kolik hodin jím. Tělo si o energii řekne a já jen sáhnu do batůžku. Taky jsem si navykla brát nějaké sušenky a ovoce, protože při výstupu často potřebuji nějaké rychlé cukry pro okamžitou energii.

Ještě jsem si z vlaku kilák do kopce tréninkově zaběhla. Musím říct, že fyzička šla pěkně nahoru. Pamatuju si, jak jsem to domů běžela poprvé. Je to táhlý kopec a už pod ním jsem tehdy nemohla.

Jinak mi výlet udělal moc dobře. Cítila jsem se tento týden psychicky pod psa. :-)

5. září – Měření

5. září 2017 v 19:41 | Elena Sainte

Snídaně: houska, Žervé, šunka, paprika
svačina: jahodový jogurt, nektarinka
oběd: kuřecí maso s rýží a zeleninou
svačina: houska, pomazánka, pórek
večeře: obložený talíř (okurek s pomazánkou, vejce, rajče, camembert)
pohyb: 20 min Jillian

Jela jsem dnes po práci s kolegyní na kafe (dneska jsem měla 3, na mě dost) a pak jsem si krátce dala Jillian. Kdysi jsem odcvičila spoustu jejích programů, ale dneska mě už ta videa neuspokojují a dlouho jsem nenarazila na takové, které by mi vyhovovalo. V zimě jsem si hodně sama sestavovala tabaty, které mě bavily, a sama jsem se dokázala vyhecovat, ale dneska jsem si 40minutové video zkrátila na polovinu.

Večer jsem už neměla moc chuť na jídlo, tak jsem si dala takovou menší večeři. Namazala jsem si okurek šunkovou pomazánkou, kterou jsem měla i ke svačině, a dala si k tomu jedno vajíčko natvrdo, kousek sýra a rajčátka a cítím se spokojeně. Chvíli jsem zvažovala, že bych si dala jen třeba teplé mléko, ale pak jsem to zavrhla.

Dnes jsem se změřila. Letos jsem se extra nezaměřovala na stravu, ale hodně jsem se začala hýbat (oproti předchozím dvou letům opravdu dost), tak jsem nic nečekala, ale malinkatý úbytek tam je a jsem ráda i za ten. Každý cenťák se počítá a určitě bude ještě lépe, až upravím jídlo.

18. ledna versus 5. září

Pas (nejužší místo): - 5 cm
Břicho (přes pupík): - 8 cm
Pod břichem ("muffin top" :-): - 2 cm
Stehno: - 2 cm
Lýtko: - 1 cm

4. září – Kolo? Běh? Koloběh!

4. září 2017 v 19:07 | Elena Sainte |  Diary

Snídaně: cereální kaiserka, sýr, pórek, paprika, hrnek mléka
svačina: banán, bílý jogurt
oběd: uzené tofu s rýží a pórkem, paprika
svačina: 1/2 flapjack Nutrend
večeře: kuřecí maso, tarhoňa, zelenina, sýr
pohyb: běh 5 km

AHOJ!

Tak jsem se odhodlala jít dnes po 2 měsících běhat a byla to PECKA, holky! Strašně mě to nabudilo. 5 km bylo pro začátek tak akorát. Půlku jsem běžela do kopce, půlku z kopce a cítila jsem se příjemně unaveně a motivovaně. Ve dny, kdy nebudu mít čas jít na 2-3 hodinky na kolo, půjdu běhat. Krásně se to doplňuje, ne? :-)

Dnes jsem zapisovala do Kalorických tabulek a mám v jídelníčku ještě prostor. Jsem s příjmem na hranici bazálního metabolismu, po odečtení aktivit na půlce... Měla bych přidat na svačinách. Dopoledne si dát ještě do jogurtu nějaké vločky (mám málo vlákniny) a odpoledne si dát třeba suchar se sýrem a zeleninou. Každopádně vím, že když do sebe hlavně nebudu cpát smažené blbosti a ráno vynechám oblíbené muffiny/koláče z pekárny, PŮJDE TO. Chci mít zase ploché břicho!

Konečně cítím, že jsem zase tam, kde mám být. :-)))

Taky jsem dnes vyřešila záležitost s penězi a řekla si šéfovi o malou zálohu. Hned mi ji dal. Mám pocit, že má strach, že mu odejdu. Já mu ale jednoho dne odejdu... Jen čekám na příležitost. V pátek jdeme jako firma na pivko. Nechtěla jsem jít, ale kolega, se kterým se hodně bavím, říkal, že půjde, tak ať jdu taky, takže si asi půjdu na cider dva.

A jak začal váš týden?

3. září – Nudná neděle a práce

3. září 2017 v 18:30 | Elena Sainte |  Diary

Snídaně: kaiserka se šunkou a sýrem, pórek, cherry rajčata, kousek borůvkového koláče
oběd: kuřecí stehno s rýží, salát s olivami
svačina: bílý jogurt, lžíce Mixitu
večeře: kuřecí stehno s bramborem, pórek, salát s olivami

Ahoj kočky.

Neděle mi utekla.
Zvládla jsem vysát pokoj a naplnit dvě krabice a jednu velkou papírovou tašku věcmi, kterých se zbavím. Taky jsem si šla koupit klávesnici, protože jsem si tu starou v pátek vytrhla z PC. Pod stolem jsem si zahákla kabel o nohu a pak jsem rychle vstala Uups. :-)

Jsem na štíru s úsporama, asi řeknu šéfovi o zálohu. Příští týden mám jet s přítelem do Maďarska a ještě musím poslat splátku za kolo. S mou prací bych měla mít úplně jiné peníze... Musím si najít už něco nového a postavit se konečně na vlastní nohy.

Moje kamarádka se chce stěhovat za prací do Brna. Původně jsem se chtěla odstěhovat k přítelovi, ale když už to bylo reálné, vycouvala jsem. Do konce srpna jsem mohla poslat životopis na krásnou pozici, ale neudělala jsem to. Víte, necítila jsem z jeho strany to nadšení, které bych chtěla, aby tam bylo - aby se těšil, plánoval se mnou. Vlastně se vůbec nezeptal, zatímco já si lámala hlavu. Myslím si, že má prostě rád své pohodlí a klid. Tak jsem CV neposlala a takhle to i řeknu přítelovi, až se zeptá. Novou práci si určitě najdu. Chtěla bych, aby po mně toužil, aby se mnou chtěl být. Musím zhubnout...

Pokud bude zítra mokro a nebude to na jízdu v terénu, půjdu si asi po dlouhé době zaběhat za město. Těším se. :-) Kdysi byl mou slabinou pohyb, teď to je jídlo. Hýbu se víc než kdy jindy v životě, ale musím se naučit si odříkat, stejně jako jsem se pomalu naučila běhat a zdolávat strmé kopce...

A jak jste na tom vy? Jste spokojené s prací, školou, životem?