Červenec 2015

23. července – Chystám se na lenošivý víkend

23. července 2015 v 18:28 | Elena Sainte |  Diary

OMG!!!
Začalo mě zničehonic (!!!) bolet koleno. Ráno jsem ještě došla do práce a odpoledne odpajdala domů. V RegioJetu mě pak obšťastňovala rodina s dětmi. :-D
Jídelníček mám chaotický. Jedla jsem po troškách celý den. Docela se to dalo, kolem oběda hrozné chutě, večer ok. Mám to určitě z antibiotik, ale ještě je pár dní musím brát. :-/
Naštěstí zítra pátek a víkend pěkně prolenoším sama doma. Už se těším. Mám nějaké tipy na filmy. Asi nudný víkend, ale až budu zase fit, rozjedu to ve velkém stylu jako na jaře. ;-D

Ráno: přesnídávka, banán, malý krajíc chleba
dopoledne: vařené vejce, suchar, banán, přesnídávka
odpoledne: dvě vařená vejce, suchary
večer: dvě kaiserky se sýrem

22. července – Zase mám bolení

22. července 2015 v 17:45 | Elena Sainte |  Diary

Po tom, co jsem se zbavila otoku na patě, mě začal v neděli pobolívat palec na levé ruce, až mi v noci na pondělí otekl do nadzemských rozměrů. :-D Hned jsem v pondělí na šest utíkala k MUDr., abych se dozvěděla, že "to se tak někdy stane..." (a pak pronesl něco doktorsky) a že dostanu antibiotika.

Jela jsem do práce, kde mi po první dávce ATB a prášků na bolest začalo být šoufl, tak jsem si na úterý a středu vzala volno. Snížila jsem si dávku ze tří na dva denně. Prst už má normální velikost, zítra jdu do práce. Přijde nová kolegyně, u toho musím být. :-D

Na co se netěším, je doprava do Ostravy, protože se u Studénky stala nehoda a ještě zítra možná budou jezdit autobusy. :-/

Jinak z ATB jsem dostala i střevní potíže, takže dneska pěkně o pečivu a černém čaji! Už to je víceméně OK, zítra beru do práce suchary a vajíčka natvrdo. Nastrouhám i mrkev s jablkem. Dieta. Nějak mám ale dobrý pocit...

Snídaně: miska piškotů, banán
v průběhu dopoledne a oběda: dva rohlíky, malý krajíc chleba
odpoledne: rohlík
večeře: 4 křehké plátky, dvě vařená vejce
Asi 7 velkých hrnků černého čaje.

19. července

19. července 2015 v 18:53 | Elena Sainte |  Diary

Snídaně: ovesná kaše s třešněmi, proužek mléčné čokolády
oběd: grilování (klobáska, kukuřice, zelenina)
po obědě: zmrzlina
večeře: rozpečená francouzská bageta s utřeným česnekem s máslem, 100 g uzený losos, okurka

Docela zabitá neděle... :-)
Co takhle děláte přes léto? Zaměstnaní i prázdninující?
Já si dnes uspořádala materiály k učení polštiny, na chvíli nad to dneska ještě sednu, jinak jsem si dvakrát zdřímla a seděla u počítače. Ani ven se mi nechtělo. Včera jsem byla nakupovat. Nic moc jsem nepořídila. :-/ Dívala jsem se pak s rodiči na Harryho Pottera. :-D Bere mě to až teď, po dvacítce. :-)

Pouze ti, kdo vidí neviditelné, dokážou nemožné

19. července 2015 v 6:42 | Elena Sainte |  Diary
Ahoj.

Byla jsem líná napsat. :-)

V pondělí jsem si dala do bot vložky a v úterý odpoledne už nemohla chodit. Myslela jsem, že mám jen odřenou patu a ona mi úplně otekla. :-D Tak jsem po práci pleskla na nohu mraženou zeleninu a už neměla sílu psát na blog. Jedla jsem dobře, až na čtvrtek, kdy jsem si do práce objednala špecle se smetanovou omáčkou, špenátem a kuřecím masem a sýrem. Bylo toho půl kila! 3/4 jsem snědla k obědu a zbytek odpoledne.

V pátek jsem byla na koncertě. Můj objev se neobjevil. Nevadí.

Natřásala se tam expřítelova nová holka. Vůbec tuhle muziku neposlouchá, nechápu, kde bere tu sebejistotu... Kamarádka mi řekla, že s tím vztahem nesouhlasí. S tím, jak se ke mně on zachoval. Mně je to už jedno, nestojím o něj, jsem ráda, že jsem svobodná a mám jiné příležitosti. Užívám si to. Ale trochu mě tam někde uvnitř píchlo, když jsem je viděla se objímat. Ten pocit, že jste nahraditelní, asi jen tak nepřebolí. Oba se tam opili a asi ani neviděli hlavní kapelu. Přijde mi to trochu ubohé.

Bavila jsem se tam pak s kamarádkou z Polska. Chválila mi polštinu. Mohla bych se každý den po práci přemluvit nad tím aspoň půl hodinu posedět a někam se posunout. Chodila jsem na vysoké na polštinu jen dva semestry, díky kterým se teď slušně domluvím. Ale mohlo by to být lepší. Neznám spoustu slovíček. Mohla bych si to dát jako cíl. Třeba bych se pak necítila, jakobych nic nedělala.

Váha mi teď skáče nahoru-dolů. Štve mě to. Už jsem si málem odškrtla další splněný cíl, ale nemohla jsem, včera bylo číslo zase výš. Musím se i v tomhle někam konečně posunout. Přišly mi kalhoty z H&Mka, které mám tak tak... :-/

13. července

13. července 2015 v 20:36 | Elena Sainte |  Diary

Snídaně: dva malé krajíce chleba, lososová pomazánka, pórek
svačina: croissant 7Days nugátový
oběd: čočka, cibulka, malá vařená domácí klobása, nektarinka po obědě
večeře: dvě kaiserky, avokádová pomazánka (menší avokádo, Lučina, stroužek česneku, sůl, pepř)
pohyb: 20 minut pilates podle FitnessBlender

OK, dnešní jídelníček takový průměr, ale dal se.
Jinak mi váha od čtvrtka klesla o 0,8 kg. HURÁ!
Jsem motivovaná až k prasknutí. :-)
Před hoďkou mi napsala moje exznámost z roku 2009. Krátká, ale intenzivní. O deset let starší. Já tenkrát byla puberťák. Dvakrát do stejné vody nevstupuju teda. Navíc už "svůj" objev mám a nevzdám se ho, dokud to aspoň nezkusím. :-)

12. července – Pořád motivovaná a odhodlaná

12. července 2015 v 18:32 | Elena Sainte |  Diary

Snídaně: pohanková palačinka, 1/2 velkého banánu, lžíce arašídového másla, holandské kakao na posyp, latté
oběd: velké pečené stehno na cibuli a pórku, bulgur s česnekem, okurek
večeře: dva malé krajíce chleba, dva plátky Goudy, paprika

Musím říct, že mě to dnešní kuřecí stehno zasytilo na celé odpoledne. Nebylo to tak, že bych to do sebe cpala už na sílu, ale plná jsem byla. Ani jednou jsem během odpoledne (až teď, kolem šesté večer) nepocítila hlad.
Jak to máte vy - jíte více malých porcí během dne nebo méně velkých?
Myslím, že ani jedno není špatně.

Našla jsem dnes ve fotogalerii z fesťáku kousek obličeje mého "vyvoleného". :-D OMG! Je úplně dokonalý! Někdy mám po probuzení takové stavy osvícení. Dneska jsem si po obědě zdřímla a jak jsem se probudila, měla jsem jasno - až ho uvidím, oslovím ho. A nejlépe, když přijede v pátek na koncert (ta šance je ale malá, je z Prahy). Teď se mi to trochu rozleželo, není dobré být do všeho hrr. :-D Ale jo, zkusím to. Budu nervózní a snad nebudu blbě žvanit. A aspoň budu mít hned jasno. A kdyby to šlo dobře, na druhý den jedu se známými do Prahy na výstavu, tak bych ho pozvala, ať se přidá. To je podle mě dobrý začátek. :-)

Dnes jsem si v e-shopu H&M objednala khaki strečové kalhoty a čelenku ve stejné barvě. Jsem zvědavá. Objednala jsem větší číslo, pas zúžím vždycky, ale měla jsem strach, že bych je nenarvala přes nohy. Nikdy jsem v H&M nenakupovala, takže nemám představu o velikostech.

Po týdnu, kdy jsem se rozhodla se zase pořádně opřít do jídla, samozřejmě změny nevidím, ale cítím se dobře. Jednoho dne se vzbudím a bude štíhlejší. Vím to. :-)

11. července – Tak trochu nudná sobota

11. července 2015 v 19:55 | Elena Sainte |  Diary

Snídaně: houska, česnekovo-sýrová pomazánka, jarní cibulka, smoothie (banán, nektarinka, jablko)
svačina: houska, česnekovo-sýrová pomazánka, jarní cibulka, dva plátky debrecínky
oběd: kuřecí nudličky se sladkou chilli omáčkou, dva malé brambory, jarní cibulka
večeře: salát s kuřecím masem (velké rajče, okurek, pórek, čes.-sýr. pomazánka, krutony)

Dnešek je jeden z těch dní, kdy se piplám v minulosti. Projíždím staré blogy, fotky, deník. Některé věci jsem vyhodila. Jenom ty, kterých mi nebude líto. Chci místo na nové vzpomínky. :-)
Sice jsem pouklízela a udělala si pořádek v účetnictví (píšu si výdaje), ale mám pocit, že je dnešek jen promarněný čas. Možná jsem to už psala, ale jsem docela ráda, že nemám prázdniny a už pracuji. Jako každý rok bych většinu času proseděla doma... Takhle mám aspoň peníze a často víkendy, kdy jsem na akcích, koncertech, výstavách, s přáteli. Tenhle víkend jsem chtěla odpočívat, ale asi se spíš nudím... :-)

10. července – Klidný pátek

10. července 2015 v 20:32 | Elena Sainte |  Diary

Pozvala jsem dnes mladší kolegyni na pizzu a bubble tea. :-) Měla jsem z toho dobrý pocit. Jsem ráda, že mám s kým co podniknout a nemusela jsem hned po práci jet domů.
Tento víkend nic neplánuji. Včera jsem usnula u knížky o půl 7 a spala hodinu. Pak jsem si dala čaj a spala do rána. Nevím, proč jsem unavená. Dnes bude klidný večer s filmem. Další víkend bych ráda na koncert, který pořádá expřítel (bude tam ta jeho trubka, snad se nebude chtít kontaktovat, když pije, je otravná :-D) a na výstavu Káji Saudka do Prahy.

A co vy?

Snídaně: rajčatová ciabatta, lučina, jarní cibulka
svačina: bílý jogurt, BeBe Dobré ráno kakaové, broskev
oběd: vegan wrap s tempehem, zeleninou a kešu krémem
večeře: 1/2 pizzy s tvarůžky, nivou a kuřecím masem

8. července – Moc práce

8. července 2015 v 19:25 | Elena Sainte |  Diary

Ahojte.
Dnes jsem na sebe pyšná. :-)

Včera večer jsem svým dvěma kolegyním udělala tortilly s tofu. Moc jim chutnalo, jsem ráda. Bála jsem se, že jim to nesedne, ale holky byly nadšené. Na mě už pak tofu nezbylo, tak jsem s obědem improvizovala. :-D

Často jsem si ráno chodila do pekárny na nádraží pro latté a nějaký muffinek nebo tvarohový dortík. Myslím, že jsem za to za ten poslední půl rok dost utratila. :-D Doufám, že teď trochu ušetřím. Tvarohový dortík si dám pak třeba někdy za odměnu. :-)
Dneska jsem v práci celý den dávala akce na e-shop. Zítra mě to čeká zas, ale musím sebou hodit, mám spoustu dalších úkolů. Odpoledne se k nám do obchodu stavil ještě kámoš se svou přítelkyní. Je to vlastně spíš kámoš bývalého, ale oni pořád zůstali i mými kamarády a bavím se se všemi bez problému. To jsem ráda. Bála jsem se, že budu persona non grata. :-)

Snídaně: dvě míchaná vajíčka s cibulkou, tři plátky šunky, krajíc chleba, polníček
oběd: tortilla plněná uzeným sýrem, balkánským sýrem, polníčkem, sladkokyselou omáčkou, fazolemi, cibulkou
svačina: krajíc chleba, francouzská vege pomazánka (TAHLE)